Returnarea produselor

Cumparatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:

– Coletele prezintă deteriorari severe;
– Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
– Produsele prezintă defecte de fabricație;
– În conformitate cu OUG 34/2014 consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, deteriorari de orice fel, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar, în contul indicat de Cumpărător, în cel mult 30 de zile de la retur. In cazul in care ati beneficiat de cadouri sau alte produse la preturi speciale achizitionate pachet, acestea trebuie returnate exact cum au fost achizitionate, impreuna.

Pentru a intra in posesia formularului de retur, va rugam sa trimiteti un mesaj la adresa de e-mail [email protected]. Produsele neinsotite de formularul de retur nu vor fi acceptate.